TRABZON İL MEM ARGE

ERASMUS+ KA101 PROJEMİZİN İTALYA İŞBAŞI GÖZLEM HAREKETLİLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

ERASMUS+ KA101 PROJEMİZİN  İTALYA İŞBAŞI GÖZLEM HAREKETLİLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Türkiye Ulusal Ajansı  tarafından desteklenen Erasmus+ Okul Eğitimi Programı kapsamında  Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğünün proje sahibi olduğu "Öğretmenim Öğreniyor Geleceğime Değer Katıyor" isimli proje kapsamında  10-15 Haziran 2019  tarihleri arasında İtalya'nın Lentini kentinde  Istituto Superiore Elio Vittorini Liceo Gorgia okulunda işbaşı gözlem faaliyeti gerçekleştirildi.

Bilim, klasik, yabancı diller ve sosyal bilimler dersleri olmak üzere 4 ana dala ayrılmış bölgenin en büyük okulu olan Vittorini Liceo Gorgia  okulu 1100 öğrenci, 110 öğretmen ve 30 çalışanıyla üç binaya ayrılmış bir kampüs içinde eğitim-öğretim faaliyetlerini yürütmektedir.

İşbaşı gözlem faaliyetine Trabzon Fen Lisesi, Affan Kitapçıoğlu Anadolu Lisesi, Beşirli İMKB Ortaokul ve Yol-iş Sendikası Ortaokulundan toplam 8 öğretmen katıldı.5 gün süren işbaşı gözlem süresince

1.gün

İnteraktif öğrenme becerilerinin geliştirilmesine yönelik ders gözlemi

2.gün

Öğrencilerin bireysel özelliklerini ön plana çıkaran atölye çalışmalarına katılım

3.gün

Öğrenci ilgi ve yeteneklerini yapılan etkinlikler yoluyla tespit etme yol ve yöntemlerini gözlemleme (Koçluk faaliyetlerine katılım)

4. gün

Problem çözme becerileri, Takım kurma çalışmalarına ilişkin ders gözlemi

5.gün

Okulun yürütmekte olduğu bir proje çalışmasına katılarak ekip çalışması, hedef belirleme, liderlik becerilerine ilişkin gözlem yapma fırsatı bulmuşlardır.


21-06-201921-06-201921-06-201921-06-201921-06-201921-06-201921-06-201921-06-2019

ArGe Birimi Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnönü Mh. Trabzonspor Bulvarı Meslek Lisesi Yanı Ortahisar / Trabzon - 0462 223 55 52 / 12 (ASKE OFİSİ) / 14 (PROJELER OFİSİ) / TRABZON NACİ ORHAN BİLGİSAYAR BİLİMLERİ MERKEZİ 0462 223 44 66

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.